1394-09-12 13:02
1023
0
23788
سرپرست بنیاد شهید استان گلستان:

نمایشگاه تخصصی عاشورایی «قاب سرخ» در گلستان برپا می‌شود

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری نخستین نمایشگاه عکس با موضوع مفاهیم عاشورایی، دفاع مقدس و گلزارهای شهدا تحت عنوان قاب سرخ در گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرنگار مهر، علی اصغرفاضلی، در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر سه شنبه برگزار شد، گفت: برگزاری نمایشگاه قاب سرخ در راستای اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان در سال ۹۵ با مضامین عاشورایی و دفاع مقدس و تلاش برای معرفی آرمان های ایثار و شهادت برگزار می شود.

فاضلی افزود: این نمایشگاه با هدف انتقال مفاهیم عاشورایی به نسل جوان انقلابی و تلاش برای معرفی دستاوردهای ایثار و شهادت برگزار می شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از مرتب کردن عکس های شهدا خبرداد و اظهار کرد: با آغاز روزشمار شهدای گلستان تاکنون ۱۲۵ شهید معرفی شدند.

وی تصریح کرد: این کار برای نخستین‎بار بعد از ۳۰ سال در حال انجام است، شهدایی که نام‎شان شاید به گوش نرسیده با این اقدام در سطح جامعه معرفی و شناخته می‎شوند.

وی با اشاره به دیجیتالی بودن بالغ بر ۲۲۰ هزار اسناد مربوط به شهدای گلستان گفت: تصاویر این شهدا از بانک دیجیتالی نیز استخراج و مورد استفاده قرار می‎گیرد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از تاریخ ۱۴آذرماه به مدت ۱۰ روز درمحل نمایشگاهی سینما کاپری برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.